Çağrı Merkezi: 0 850 XXX X XXX

Mesafeli Satış Sözleşmesi

TARAFLAR VE KONU

İşbu sözleşme donercionur.com.tr internet sitesinden (bundan sonra İNTERNET SİTESİ olarak anılacaktır) ürün (bundan sonra ÜRÜN/ÜRÜNLER olarak anılacaktır) satın alacak kişi (bundan sonra ALICI olarak anılacaktır) ile /İzmir adresinde (Tel: 0232 453 5310; email: info@donercionur.com.tr) bulunan satıcı firma Dönerci Onur Restoran Gıda HAYV.TUR.SAN. ve TİC.LTD.ŞTİ (bundan sonra SATICI olarak anılacaktır) arasındaki alışverişe ilişkin olarak, ALICI tarafından elektronik ortamda doldurulan, ÜRÜN ile ilgili özelliklerin, nitelik-niceliğinin, satış fiyatının, satış bedelinin tahsilat usül-şartlarının ve satış tarihinin belirtildiği sipariş formu ile Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri kapsamında tarafların hak, hukuk ve yükümlülüklerini tespit eder. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.

 

SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN/ÜRÜNLER BİLGİLERİ

Ürünlerin temel özelliklerini (türü,miktarı,adedi) Dönerci Onur’a ait internet sitesinde yayınlanmaktadır. Dönerci Onur tarafından kampanya düzenlenmiş ise ilgili ürünün temel özelliklerini kampanya süresince inceleyebilirsiniz.Kampanya, tarihine kadar geçerlidir.
Tipografik hatalardan firmamız sorumlu değildir.Ürün görseli ve yazım hatalarından firmamız sorumlu değildir.
Listelenen ve sitede ilan edilen fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.
Sözleşme konusu ürün ya da hizmetin tüm vergiler dahil satış fiyatı web sitemizde gösterilmiştir.

 

MADDE 1. CAYMA HAKKI

1.1. 6502 Tüketici Korunması hakkında kanun gereği gıda maddeleri, içecekler veya diğer günlük tüketim maddeleri için cayma hakkı bulunmamaktadır.

1.2. Dönerci Onur olarak müşteri memnuniyetini ön planda tuttuğumuz için sevkiyatı yapılmamış siparişlerinizi iptal etme hakkınız saklıdır.

1.3. İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise ürünü kurye görevlisi yanında kontrol ederek teslim almamanız gerekmektedir.

Detaylı bilgiye İptal ve İade Koşulları sayfasından ulaşabilirsiniz.

 

MADDE 2. GENEL HÜKÜMLER

2.1. ALICI, İNTERNET SİTESİ’nde gösterilen ürünlerin temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda satış için gerekli teyidi verdiğini kabul eder.

2.2. ÜRÜN, ALICI’nın İNTERNET SİTESİ üzerinde belirttiği teslimat adresine, faturası ile birlikte paketlenmiş ve sağlam olarak en geç 3 gün içinde teslim edilir, zorunluluk arz eden hallerde bu süre uzayabilir.

2.3. ÜRÜN, ALICI’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.

2.4. ALICI, ÜRÜN’ü teslim aldığı anda kontrol etmekle ve ÜRÜN’de teslimattan kaynaklanan bir sorun gördüğünde, ÜRÜN’ü kabul etmemekle ve kurye yetkilisine teslim etmekle sorumludur. Aksi halde SATICI sorumluluk kabul etmeyecektir.

2.5. Teslimattan önce veya teslimat sırasında ÜRÜN bedeli SATICI’ya ödenmediği takdirde, SATICI tek taraflı olarak sözleşmeyi iptal edebilir ve ÜRÜN’ü teslim etmeyebilir.

2.6. ÜRÜN teslimatı sonrasında herhangi bir sebepten dolayı, işlem yapılan kredi kartının ait olduğu Banka/finansman kurumunun ÜRÜN bedelini SATICI’ya ödememesi halinde, ÜRÜN bedeli en geç 3 gün içinde ALICI tarafından tüm giderleri ALICI’ya ait olmak üzere SATICI’ya ödenmek zorundadır. SATICI’nın ÜRÜN bedeli alacağını takip dahil diğer tüm akdi-kanuni hakları ayrıca ve herhülakarda saklıdır.

2.7. ÜRÜN’ün normal satış koşulları dışında olağanüstü durumlar (hava muhalefeti, deprem, sel, yangın gibi) nedeni ile 3 günlük süre zarfında teslim edilememesi ve gecikmenin 3 günü aşması söz konusu ise, SATICI teslimat ile ilgili olarak ALICI’yı bilgilendirir. Bu durumda ALICI siparişi iptal edebilir, benzer bir ürün sipariş edebilir veya olağanüstü durum sonuna kadar bekleyebilir. Sipariş iptallerinde ÜRÜN bedeli tahsil edilmiş ise iptalden itibaren 14 gün içinde ALICI’ya iade edilir. Kredi kartlı ödemelerde iade işlemi de ALICI kredi kartına iade sureti ile yapılır.

2.8. ALICI ÜRÜN ve satışla ilgili talep ve şikayetlerini Sözleşme’nin giriş kısmındaki SATICI ileşitim kanalları ile SATICI’ya bildirebilir.

 

MADDE 3. DELİL ANLAŞMASI VE YETKİLİ MAHKEME

Bu Sözleşme’den ve/veya uygulanmasından doğabilecek hertürlü uyuşmazlığın çözümünde SATICI kayıtları (bilgisayar-ses kayıtları gibi manyetik ortamdaki kayıtlar dahil) kesin delil oluşturur; Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’nca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri, aşan durumlarda İzmir Tüketici Mahkemeleri ve İcra Müdürlükleri yetkilidir.

ALICI bu Sözleşme’de ve ayrılmaz parçasını oluşturan sipariş formunda yazılı tüm koşulları ve açıklamaları okuduğunu, satış koşullarının ve sair tüm ön bilgileri aldığını, incelediğini ve tamamını kabul ettiğini beyan, kabul ve taahhüt eder.